piątek, 15 maja 2009

15.V.2009 Kino i autotransfuzja nr II

/dom rodzinny/

Do rodziców przyjechaliśmy dziś o 2 w nocy. Trasa była bardzo przyjemnie dawno tak dobrze nie jechało mi się samochodem. Zdecydowanie po raz kolejny doceniłam walory samochodu Tomasza a tym samym automatu :-) Odważnie przetestowałam też wszystkie bez wyjątku radary na trasie Warszawa-Katowice... żaden nie działa ;-)
Maciuś przyjechał z nami. Kicał dziś po ogrodzie w wielkim zadowoleniu podjadał trawkę i zwiedzał każdy krzaczek.
Za momencik razem z rodzicami wybieramy się do kina. Staram się sporo odpoczywać, bo po wczorajszej autotransfuzji jestem dosyć osłabiona. Szybko się przemęczam i przy każdym wysiłku, nawet wejściu na drugie piętro sapię jak mops ;-) Sama autotransfuzja przebiegła szybko i sprawnie. Moje dwa woreczki krwi czekają na sygnał ze szpitala aby przyjechać i wrócić w żyły :-) Jak zawsze stacja krwiodawstwa obdarzyła mnie aż 7 czekoladami, które podjadam pod pretekstem szybszej regeneracji sił ;-)


foto: net

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.