wtorek, 12 maja 2009

12.V.20009 Wątpliwości...

/mieszkanie/

Byłam dziś z Maciusiem na małej wycieczce u znajomych. Podobało mu się. Szczególnie upodobał sobie w dziecięcym pokoju domek dla lalek, w którym spędził większość czasu. Widać było, że zadomowił się w nim i czuł całkiem dobrze. Pokicał trochę na trawniku, podjadł mleczy. Ogólnie Maciek ma się świetnie. W naszym mieszkaniu ma już swoje ulubione "norki" i kryjówki. Wieczorami ogląda z nami TV, lubi słuchać chilloutu z radia, bo czasami siada wprost pod głośnikiem i sobie drzemie ;-) Niestety wymyślił sobie także, że bardzo fajne jest łóżko i namolnie się na nie wdrapuje. Utrudniam mu to, bo co za dużo to niezdrowo :-) Ala spryciarz potrafi już dość wysoko skakać. Teraz kiedy piszę siedzi mi na prawym biodrze - dokładnie nad śrubkami :-)





foto by Katja

Wczoraj odwiedziłam mojego rehabilitanta - Pana Piotra. Rozmawialiśmy na temat operowanego biodra, które od jakiegoś czasu daje się we znaki... Głowa pęka mi od rozmyślania co powinnam zrobić. Pojawia się pytanie czy operować lewą skoro prawa nie jest w dobrej kondycji..? Nie jest w dobrej formie, bo dałam jej popalić... nie oszczędzałam się ostatnio. Nurkowanie, mielenie hektolitrów wody przez tydzień ma tu pewnie swoje znaczenie.. Wcześniej wyjazdy do rodziców, tydzień szaleństwa na nartach.. Po tych wszystkich przyjemnościach pozostało echo w postaci bólu. Próbuję go zlokalizować, dokładnie określić skąd wędruje, gdzie siedzi. W najbliższy poniedziałek spotykam się z Panem Piotrem i spróbujemy coś z tym zrobić. Jutro jadę na konsultację z profesorem. Za tydzień w czwartek mam pojawić się w szpitalu w Otwocku.. to już bardzo bardzo blisko... Mam wątpliwości :-/ Wiele by na ten temat mówić... Im bliżej dnia przyjęcia do szpitala tym trudniej... Sama już nie wiem... Jutro po rozmowie z profesorem wiele się wyjaśni. Mam przynajmniej taką nadzieję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.