czwartek, 21 maja 2009

21.V.2009 Udany dzień!

/mieszkanie/

01:56
Oczy szczypią ze zmęczenia i niewyspania. Dopiero skończyłam bieżące zajęcia, spakowałam dokumentację medyczną, wywoskowałam wszystkie partie ciała ;-) i mogę powiedzieć, że w sumie jestem gotowa ruszyć jutro na badania i przyjęcie do szpitala.

Dzisiejszy (w zasadzie, biorąc pod uwagę godzinę, to już wczorajszy) dzień był bardzo udany. Najważniejsza informacja to mój mądry Tomasz zdał egzaminy na prawo jady kat. B + testy A! Był lekki stresik, ale nie maglowali go jakoś przesadnie. Chyba wzięli małą poprawkę, że w sumie jest już kierowcą od wielu lat ;-) W przyszły wtorek zdaje jeszcze część praktyczną A i znów będzie mógł na kółkach legalnie poruszać się po świecie ;-) Po egzaminie resztę dnia spędziliśmy na rowerach zwiedzając okolice Ciechanowa. Super sprawa. Postaram się jutro, jak wrócę z Otwocka dorzucić do posta kilka fotek.

Prezent.
Wywołał mega zaskoczenie. Teraz mogę już otwarcie powiedzieć co to jest :-) Zegarek Suunto D4 (dla nurasów i freediverów) :-) Chyba się spodobał, bo nawet w nim śpi, hahaha ;-) Był urodzinowy torcik i wiele spontanicznych chwil. Piękny dzień.

Koniec, koniec pisania.
O nie, jeszcze jedno- bardzo ważne jedno :-) Chciałam z całego serca podziękować wszystkim, którzy piszą maile, smsy, wiadomości na GG i wspierają mnie dobrym słowem i życzą pomyślnego remontu numer dwa :-) To wspaniałe i szalenie motywujące. dzięki Wam jest łatwiej :-) Dlatego, jeszcze raz dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.