sobota, 2 maja 2009

02.V.2009 Urodzinowy powrót

/lotnisko/

Wróciłam, wróciliśmy :-) Po wspaniałym tygodniu wśród bajecznych ryb i żółwi morskich na lotnisku przywitała mnie kochana rodzina z serdecznymi życzeniami urodzinowymi i pękami róż. To było bardzo bardzo miłe a przede wszystkim niespodziewane :-) Lubię swoje urodziny, bo zawsze przypadają na majowy weekend. Tegoroczne, trzydzieste nie tylko są wyjątkowe z racji ich "krągłości" ale również dlatego, że spędziłam je w gronie kochanych osób a skoro świt nurkowałam z gigantycznym żółwiem w niesamowitym podwodnym tańcu. To uczucie którego nie da się opowiedzieć.
Całuje wszystkich i obiecuję, że jak tylko odsapnę po locie napiszę jak było i zamieszczę tonę fotek.

Na lotnisku ściskając piękne kwiaty czułam się jak ktoś wyjątkowy :-)

foto by Tom 02.V.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.