niedziela, 21 czerwca 2009

21.VI.2009 Forum Bioderko www.forumbioderko.pl

Kochani!

Nadszedł chyba czas aby upublicznić dziecko Dziennika z remontu - z wielką radością przedstawiam Forum Bioderko :-)

Może nie jest jeszcze napchane informacjami i tematami ale to przecież ludzie, użytkownicy tworzą Forum, tak więc pozostawiam jego rozwój w Waszych rękach :-) Gorąco wierzę, że rozbuduje się i zyska takie rozmiary jak niegdyś wspaniałe i bogate forum "moje biodro", które niestety dziś już nie istnieje. Założone przeze mnie forum miało być jego kontynuacją, jednak kiedy strona wspominanego forum przestała działałaś a ja starałam się odzyskać cenne informacje i tematy jakie od lat zamieszczali w nim użytkownicy. Niestety firma Home.pl nie była ani miła ani pomocna w odzyskaniu danych spoczywających na ich serwerach :-( Zbywając mnie kilkakrotnie zdecydowanie odmówili kontaktu z właścicielami upadłej strony i forum. Przykre. Wierzyłam, że cenne wiadomości (forum działało od wielu lat) pomogą kolejnym chorym. Mimo, iż pomysł nie wypalił postanowiłam uruchomić nowe, pokrewne forum wierząc że zyska choć część popularności jaką cieszył się pierwowzór.

Kochani, dziękuję z całego serca za wizyty na blogu, komentarz i ciepłe maile jakie do mnie napływają. Nigdy nie spodziewałam się, że małe pisanie o swoich smutkach i radościach może odbić się jakimkolwiek echem. Bardzo bym chciała abyście wszyscy tak samo jak do tej pory ja mogli dzielić się swoim zdaniem, opowiadać o swojej chorobie, dniu powszednim, zmaganiach z troskami, pomysłach na radzenie sobie z niejednokrotnie sfatygowanymi biodrami. Marzy mi się aby borykający się z tymi samymi czy podobnymi problemami mogli znaleźć dobre rady, pokrewne dusze czy cenne informacje czy towarzystwo na szpitalnym łóżku :-) Razem łatwiej brnąć przez trudne życiowe momenty. Znajdując kogoś kto tak samo jak my boi się, albo przeszedł już przez to co nas czeka, rozmowa z nim, kontakt czasem potrafi zdziałać cuda :-)

Forum, które zbudowałam wspólnymi siłami z innymi kochanymi ludźmi - zarówno tymi przed jak i po operacji czeka na Wasze wpisy, pytania, historie. Mam nadzieję, że niebawem stanie się wspaniałą areną wymiany informacji, licznych konwersacji i skarbnica wiedzy :-)

Serdecznie zapraszam do rejestrowania się, odwiedzania i korzystania z forum stworzonych z myślą o wszystkich mających problemy ze stawami biodrowymi, ich bliskimi a także osób zainteresowanych tematem. Ze zniecierpliwieniem będę czekać na Wasze pomysły dotycz. forum, sugestie czy opinie. Jest stworzone dla Was - budujcie je :-)

Zapraszam na www.forumbioderko.pl

:-)
Katja

1 komentarz:

  1. Wspaniałe zaproszenie !!!! Dołączam się do zaproszenia Katji - razem możemy więcej !!!! a forum - jest wspaniałe i jestem przekonana że będzie się rozrastać i służyć coraz większej rzeszy ludzi.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.