wtorek, 10 lutego 2009

10.II.2009. Profesorze, powrotu do zdrowia!

Mój.. nasz profesor, wyjątkowy człowiek, który zafundował mi i wielu innym ludziom nowy komfort chodzenia i życia niedawno ucierpiał w wypadku narciarskim. Z informacji z prywatnej kliniki, w której przyjmuje pacjentów wiadomo, że ma połamane żebra i jest poturbowany. Naturalnie wszystkie wizyty kontrolne i operacje zostały odwołane do czasu powrotu do zdrowia profesora. Myśl o tym smutnym wypadku nie daje mi spokoju, jednak wiem, że to twardy i pełen energii facet, który tak łatwo nie da się chorobie :-) Mam nadzieję, że szybko i szczęśliwie wróci do zdrowia. Życzę mu tego z całego serca i wiem, że tego samego życzą mu jego wdzięczni pacjenci.
Panie Profesorze, wszyscy trzymają za Pana kciuki! Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz zdrowia oraz sił i optymizmu, którego Panu nie brakuje :-) Na pewno wszystko szybko wróci do normy i znów wskoczy Pan na rower i narty :-) Jestem tego pewna :-)
Powodzenia!


foto: net

10 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia życzy Karolina Marczyńska z rodziną :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Prof. życzymy szybkiego powrotu do zdrowia. Czekamy na Pana z utęsknieniem Bożena z Mamą z Piły

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i wytrwałości Panie Profesorze! Jest Pan największym optymistą jakiego znam :-) więc na pewno szybko wykaraska się Pan i wróci do 100% swojego zdrowia. Życzę tego z całego serca!
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Panie Profesorze życzę Panu jak najszybszego powrotu do zdrowia i wszystkiego co najlepsze w życiu,za Pana wielkie serce okazywane pacjentom i za złote ręce Pana podczas przeprowadzanych operacji. Czekamy na Pana.
    Dziękuję Panu za skierowanie mnie na operację haluxów do Kliniki Ortopedii w Otwocku, którą pomyślnie przeszłam. Wdzięczna pacjentka Teresa Szurgot z Piły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że to nic poważnego, a profesor piorunem wróci do zdrowia i swoich kochanych pacjentów. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro profesor doznał uszczerbku na zdrowiu to z pewnością odwołają wszystkie wizyty w przychodniach i szpitalu. Straszna szkoda :-( ale grunt, żeby wrócił do zdrowia i żeby nic go nie męczyło. Słyszałam dużo dobrego o profesorze i choć nie znam go osobiście, mam nadzieję, że niebawem poznam :-) Przyszła pacjentka Beata.

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Profesorze, prędkiego powrotu do zdrowia! Na pewno wszystko pięknie się zagoi i niebawem będzie Pan nadal cieszył się super kondycją i zarażał pacjentów optymizmem i radością:) Niech moc będzie z Panem:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia, zdrowia, zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Profesorze, niech Pan przyjmie życzenia zdrowia, niech nigdy nie opuszcza Pana pogoda ducha i życzliwość jaką potrafi Pan obdarzać otaczających Pana ludzi.
    Przesyłam serdeczne życzenia szybkiego powrotu do zdrowia, wiele powodów do uśmiechu i radości, dni bez nawet jednej chmury pełnych pomyślności.
    Beata z Rzeszowa

    OdpowiedzUsuń
  10. Panie Jarosławie, ja z mamą również przyłączamy się do życzeń, aby całe ciało szybko się zregenerowało!

    Sylwia i Marianna z Siedlec :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.