czwartek, 2 lipca 2009

02.VII.2009 Fireblade!

/mieszkanie/

Padam ze zmęczenia. Cały dzień latałam, załatwiałam, byłam na zakupach w centrum handlowym, na wspaniałym masażu podwodnym. Organizowałam druk wizytówek, pracowałam nad projektem plakatu Forum Bioderko. Ostatnie szlify. W zasadzie wszystko już dopięte na ostatni guzik. Jutro z inicjatywy Forum - I Spontaniczne Spotkanie Osteotomiaków i Pretendentów do Tytułu w Otwocku ;-) Czuję w kościach, że będzie wesoło. Dla kochanego profesora mamy pyszny tort!
Już 01:00 w nocy a ciągle mam wrażenie, że powinnam jeszcze coś zrobić aby wszystko było jak trzeba. Ale głowa już nie myśli jasno :-/ Noga? Coś tam marudzi niestety. Ale miała dziś sporo wyzwań. Została potraktowana niemalże jak zdrowa. Bynajmniej nie leniuchowała. Nie miała czasu.

Tak sobie myślę... wszystko powyżej jest niczym w obliczu małego szaleństwa, do którego siłą zmusiłam własnego mężczyznę. Od dobrych kilku dni zazdrościłam mu, że beztrosko śmiga sobie motocyklem. Dzisiejszy wieczór na orzeźwiająca przejażdżkę motorem był idealny. Obie kule zostawiłam w garażu. Wgramoliłam się na motor i jazda! Żeby było jasne - jako pasażerka. Mmmmm... przyjemnie. Wspaniale! 145 koni niosło nad nad Wisłę. Jeśli nie zwracać uwagi na porażające dziury w ulicach stolicy, które wszystkie skrupulatnie odnotował mój pupuniak ;-) (madzi_czer -dzięki za to prześmieszne słówko) - było przemiło :-)
Ja już w piżamie, a on jeszcze gdzieś jeździ... Dobra dusza - pojechał też umyć mi samochód, abym na nasze spotkanie w Otwocku nie jechała brudasem.
Opiszę, na pewno opiszę jak było :-)
A teraz - dobrej nocy, oby była lepsza niż poprzednia...


Honda CBR RR Fireblade foto by Katja 2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.