sobota, 2 stycznia 2010

01.I.2010 Nowy Rok - nowa strona

/mieszkanie/

Wczorajszy Sylwester spędziłam z siostrzenicą na oglądaniu bajek, tańczeniu i śpiewaniu "wyginam śmiało ciało!". Cóż... szukałam też Matsiego - psiaka siostry, który o 23.30 uciekł podczas spaceru wystraszony hukiem petard.Mało brakowało, a Nowy Rok witalibyśmy biegając po osiedlu z wysuszonymi gardłami krzycząc i nawołując: "Matsi, Matsi!!!". Hardcore! Na szczęście Matsi znalazł się dokładnie o przysłowiowej za pięć dwunasta ;-) Z jęzorami do brody, zziębnięci wróciliśmy do mieszkania zdążając otworzyć na czas szampana.

Dla mnie Nowy Rok nie tylko mocno akcentuje się zmianą daty ale wieloma postanowieniami i planami, które zamierzam wcielić w życie. Jeden z nich właśnie zrealizowałam - skończyłam i oficjalnie otwarłam stronę internetową Fundacji Bioderko na którą serdecznie zapraszam :-)


Nowy Rok zaczął się owocnie i pracowicie. Oby był taki cały! Tego sobie i Wam z całego serca życzę :-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.