poniedziałek, 1 marca 2010

1.III.2010 Kikusia

/rano, mieszkanie/

Wróciłam od mechanika. Odstawiłam auto. Łeb mi pęka od 2 dni. Łeb to pestka. Aż nie chce mi się komentować bólu brzucha, który nie odpuszcza ani na moment od soboty. Jestem na prochach. Odnośnie brzucha istnieje pewna teoria ;-) Jak usłyszałam, według 2,5-letniego Jurka, skoro boli mnie w brzuszku to zdecydowanie musi to być wina Kikusi - tajnej "bestii" która hm.. właśnie to nie takie łatwe z pozoru.. Ona tam po prostu jest i daje mi popalić.
Nie pamiętam kiedy ostatni raz czułam się taka wypruta, zmęczona. Wstaję rano i marzę o tym, żeby wrócić do łóżka, ledwo powłóczę nogami, nie mam ani apetytu, ani ochoty cokolwiek wrzucić w żołądek.

Jedynie myśl o bardzo udanym weekendzie jest miła. Niewątpliwie, sobota obfitowała we wspaniałe wydarzenie, które zorganizowała nasza Fundacja Bioderko wraz z Przychodnią Orthos :-) To była pierwsza większa akcja Fundacji - Warsztaty z nowoczesnej fizjoterapii dla pacjentów. Gościem honorowym zajęć był Pan prof. Jarosław Czubak. Frekwencja uczestników przerosła nasze oczekiwania! Bez dwóch zdań -było to bardzo udane wydarzenie. Poza tym weekend spędziłam w towarzystwie uroczych gości :-)

Czy palce mogą boleć? Właśnie to czuję, nie tylko całe paluchy w dłoniach, ale każdy ich element, każdą najdrobniejszą kostaczkę. Zabieram ciepły termoforek i zaszywam się w sypialni. Nie chcę łączności ze światem, wyłączam telefon, komputery, wszystko co przypomina o świecie zewnętrzynym...Nie chcę nic i niczego, nikogo... jedynie świętego spokoju.

2 komentarze:

  1. Wypoczywaj Kasia, komu jak komu, ale Tobie się to należy!!! :D zaległości w spaniu mas ogromne, więc nie dziwi mnie Twój stan... stresu też dużo było...
    buziaki i mniej bólu :*

    JA

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm ja też myślę że to zdecydowanie kikusia. Przecież to oczywiste

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.