wtorek, 19 października 2010

17.X.2010 Mega sesja!

/Poznań/

W Poznaniu... zdecydowałam się na coś.. kompletnie szalonego i wariackiego. Nigdy bym nie wpadła na to, że zgodzę się... na sesję zdjęciową pod hasłem fashion/ boudoir ;) A tak właśnie było.....

Na sesję namawiało mnie małżeństwo znajomych fotografów. Po wspólnym tygodniu na jachcie w Chorwacji, namowom i zapewnieniom, że będę dobrze się czuła a przy okazji będziemy mieli świetną zabawę - wymyśliliśmy scenerię i termin.. który padł na wczoraj... :) Zgodziłam się!

Było wyjątkowo. Niesamowita przygoda, która wiele mi uświadomiła. Kiedy spojrzałam na zdjęcia "po", te surowe, których nie dotknął Photoshop.... pojęłam, że mimo wszystkich historii z biodrami, blizn, choroby i towarzyszącego mi bólu, z którym zmagam się na co dzień - nie jestem brzydalem. Jestem kobietą i wiele tej kobiecości we mnie pozostało. Mimo, że nie paraduję jak wiele innych szczęściar w szpilkach i mini, te chwile sprawiły, że nie czuję się zaniedbana a w swoich sportowych trampkach i wyświechtanych jeansach w każdej chwili czuję się pięknie i kobieco, bo to jest we mnie. Spojrzeniu, ruchu i głowie. Świadomość swojego wewnętrznego piękna i kobiecości. A co wewnątrz - i na zewnątrz.

Bez wątpienia, taką sesję powinna zrobić dla samej siebie każda kobieta :) Patrzę na siebie inaczej, czuję się inaczej, jestem pewniejsza siebie i szczęśliwsza. Podobam się sobie! A to uczucie już dawno mi nie towarzyszyło :)

Jeśli zdjęcia będą gotowe do publikacji.. a ja się odważę ;) .... być może umieszczę kilka w Dzienniku. Być może.

2 komentarze:

  1. Kochana Katju! Czy musiałaś dopiero zobaczyć siebie na takich zdjęciach,aby dojść do takich wniosków? Ja jako kobieta uważam,że jesteś bardzo ładna, kobieca-a co dopiero mają powiedzieć faceci?? Z niecierpliwością czekamy na zdjęcia. Pozdrawiam! aga.t.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Cię widziałam kilka razy na żywo i z ręką na sercu stwierdzam - jesteś śliczna, kobieca. Zawsze wyglądasz elegancko, bo elegancja tkwi w prostocie. Dżinsy dodają uroku twojej smukłej sylwetce. Ja też lubię je nosić. I też czekam na Twoje zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.