piątek, 8 października 2010

08.X.2010 Codzienność

/mieszkanie/

.....wróciłam z pięknego miejsca, Chorwacji, miejsca w którym odpoczęłam i robiłam to co lubię
.....na powrót przystosowałam się do warunków iście polskich - jakkolwiek to rozumieć
.....znów walczę o realizację inwestycji w której upatruję "nową jakość" ;) i odbicie się z finansowych tarapatów
.....planuję, tak, znów pękami głowa od rzeczy, które m u s z ę zrealizować
.....podniosłam poprzeczkę - do końca roku zamierzam osiągnąć 75 metrów na basenie (Dynamic With Fins)
.... powalczę też o 10 m głębokości w odkrytym niedawno silosie
.... ćwiczę, uparcie ćwiczę swoje 111 ćwiczenie
....znów zaczęłam myśleć "gdzie będę za 10 lat... co będę robić.. kim będę..."
.....straciłam małą fantastyczną istotkę... której nie dalej jak miesiąc temu zabrałam ze schroniska dając nowy dom...Majki już nie ma......mimo, że minął tydzień... pogodziłam się z tym... ale boli dalej....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.