wtorek, 24 sierpnia 2010

24.VIII.2010 W pogoni z czasem

/dom rodzinny/

Czy na dwuteownikach konstrukcji dachu może leżeć bezpośrednio blacha czy konieczne jest położenie kratownicy? Czy konstrukcja wytrzyma warunki śniegowe? Jak długo trwają uzgodnienia wod-kan? Czy ściana między zapleczem socjalnym a maszynownią naprawdę musi być aż taka gruba? Czym różni się stopa procentowa od rzeczywistej stopy procentowej? Zwariować można!
Pękami głowa. Wszystko dłuży się i ślimaczy a ja mam na to taki mały wpływ!
Dziś jeszcze na Śląsku. Jutro w stolicy. Pojutrze pewnie znów Śląsk.

Jestem zmęczona. Na wszystko brakuje mi czasu. Nie radzę sobie.

Od 2 dni zaniedbuję terapię. I tego najbardziej nie mogę sobie wybaczyć. Przecież walczę o swoje biodro....
Cymbał ze mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.