czwartek, 24 września 2009

24.IX.2009 Tyle dzisiaj, tyle się dzisiaj stało

Jestem taka, jestem taka zmęczona
Bolą mnie ręce, boli mnie cała głowa

Tyle dzisiaj, tyle się dzisiaj stało
Boli mnie serce, boli mnie całe ciało

Paranoja jest goła

Dzień się skończył

Na księżyc patrzę jak pies

Stopień po stopniu, na metalową wieżę wspinam się

Rosa pokrywa, rosa pokrywa ciało

Tyle się dzisiaj, tyle się dzisiaj stało


Paranoja jest goła


Maanam

Jeździłam na motorze (złamałam zakaz). Imprezowałam. Malowałam mieszkanie. Budowałam www. Tańczyłam. Szalałam nocą po mieście kabrioletem. Chorowałam. Grałam na gitarze. Pracowałam. Pracowałam więcej. Pisałam. Pisałam. Pisałam. Myłam okna. Napalałam się.. na narty jak zwykle. Spałam w lesie. Śpiewałam. Pobiłam rekord czasu w wymuszonej na mnie rozmowie telefonicznej. Negocjowałam. Upiekłam chleb. Tęskniłam. Ćwiczyłam. Odwiedziłam rodzinę. Czytałam książkę. Nie spałam. Myślałam, myślałam, myślałam. Widziałam lisa. Modliłam się. Szorowałam furę. Odkrywałam wirtualnie Wyspy polinezyjskie... i znowu się napaliłam. Śniłam o wampirach. Malowałam paznokcie. Opiekowałam się siostrzenicą. Płakałam. Zbierałam grzyby. Dźwigałam potwornie ciężkie zderzaki do autobusów. Spędzałam czas z backpackers'ami. Łamałam zasady.

Jestem taka, jestem taka zmęczona
Bolą mnie ręce, boli mnie cała głowa

Tyle dzisiaj, tyle się dzisiaj stało

Boli mnie serce, boli mnie całe ciało ....



foto: net. Salvador Dali

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz podzielić się swoim zdaniem, skomentować post lub blog napisz coś od siebie :-)

W polu: "Komentarz jako" rozwiń listę i wybierz "Nazwa" wpisując swój nick albo imię. Jeśli jesteś zarejestrowany/a w Blogerze - wybierz "Konto Google".

Serdecznie zapraszam do komentowania i konwersacji :-)
Katja.